نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

آذری و ذوب‌آهن کار شاقی نکرده‌اند

  • کد خبر: ۱۰۴۹۹
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
آذری و ذوب‌آهن کار شاقی نکرده‌اند
شکاری: ذوب‌آهن فقط برای گرفتن ۱۰هزار یورو بیشتر تلاش کرد
رضا شکاری یکی از خرید‌های خبرساز باشگاه تراکتور بود. او به محض عقد قرارداد پنج‌ساله با تراکتور، با اعتراض‌هایی نسبت به انتقال به این تیم تبریزی مواجه شد و از ابتدای فصل تاکنون نتوانسته است برای این تیم بازی کند.
 
هافبک تیم فوتبال تراکتور و ملی‌پوش تیم امید درباره محکومیت تیم سابقش روبین‌کازان برای پرداخت حق رشد او به باشگاه ذوب‌آهن گفت: آذری و ذوب‌آهن کار شاقی نکرده‌اند؛ زیرا همان‌موقع هم قرار بود با توافق ۲ باشگاه، روبین‌کازان ۱۰۰هزار دلار به ذوب‌آهن بدهد که تیم اصفهانی این را قبول نکرد و همین باعث شد کار به شکایت به فیفا برسد. فیفا هم درنهایت حکم به پرداخت همان ۱۰۰هزار دلار داد و ۱۰هزار دلار هم به‌خاطر دیرکرد به این مبلغ اضافه شد.
 
فقط به این توجه داشته باشید که ذوبی‌ها آن‌موقع از این مبلغ چشم‌پوشی کردند و الان دوباره بازهم همان مبلغ برایشان صادر شده است. وی ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن و آذری زمانی در این پرونده برد می‌کردند که من در این باشگاه می‌ماندم؛ وگرنه همین مبلغ را چند سال پیش می‌توانستند به دست بیاورند. نامه تبرئه‌شدن من در این پرونده آمده بود و ما می‌دانستیم ذوب‌آهن از فرصت ده‌روزه به‌خاطر شکایت به این رأی استفاده می‌کند؛ اما باز هم دیدید اتفاقی برای من نیفتاد و همان مبلغی که بین طرفین توافق شده بود، به ذوب‌آهن خواهد رسید.
 
درواقع ذوب‌آهن فقط برای گرفتن ۱۰هزار یورو بیشتر تلاش کرده است. شکاری درباره اینکه مدیرعامل وقت ذوب‌آهن شکایتی را هم از او به فیفا برای فسخ یک‌طرفه انجام داده است، اذعان کرد: آن شکایت هم به جایی نخواهد رسید؛ زیرا من قانونی از این تیم جدا شدم. دوستان هرکاری فکر می‌کنند، می‌توانند انجام دهند. کار من هیچ مشکلی نداشته است که الان بخواهم نگران باشم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->